Een terugblik
Het schooljaar loopt ten einde en dat is het moment om terug te kijken naar het schooljaar dat je hebt beleeft met je klas. Het is fijne manier om het jaar af te sluiten. We hebben een fijn en makkelijk in te zetten werkblad voor je! Einde jaar reflectie